tjugofemtemarstvåtusennio

God Kväll :)
Dagen har vart ganska trevlig faktist :) Började med staltjänst med Mårtis, inte så koolt kanse men, fortsätter med att jag och emelie åker till Krk för att kolla Skog :)
Frazze var där och hoppade idag, han hoppade mycket bättre än förra gången men inte lika bra som han brukar tycker jag endå .:P
Sedan var det mårten igen, inte koolt.
Sedan var det en ridtur isolen med Cabb :) Tränade dressyr och han gick grymt bra, tagg inför helgen nu, LC:1, LB:1 inte så koolt men det funkar, bara han fårkomma ut :)

Tyvärr kunde jag inte vara med på idrotten idag eftersom jag skadade höften när jag ramlade av :( tråkigt, såg kul ut de som dom gjorde idag :))
Men njut av några bilder :)

                     
                        rosa tror hon kan flyga och ser man på, det gjorde hon i några sekunder :)


medans alström kör "kanonkula"!

men nu blir det bubbleshooter :))
overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0