Studiedag!

God eftermiddag!
Dagen började 07.05 när jag får ett underbart sms av en underbar person som bara vill säga godmorgon? Tack för väckningen, jag har sovmorgon ;D
Men eftersom jag totalvägrar att gå uppså ligger jag i sängen tills 09.30 då min klocka ringer :D
Frukost och sedan stallet, vädret var underbart idag :D Solen gör en verkligen på bra humör och även Cabb var på bra humör idag och gick KANON! :D greatgreatgreat på mig och cabb :D
Sedan så mockade jag åt Cabb och Sunnie, fyllde på spån och sen hem och äta för en snabbis ;D
Sedan åka till Teo, det fina vädret var slut och så var även mitt goda humör för när det blir regn i luften så äre inte så skoj:P
Men teo kan alltid göra en på bra humör och så även idag :D han gick riktigt bra även i högergaloppen idag :) Även fast han får sina psykbryt ibland, pluttponken:)

Men nu ska jag se till att få lite mat i magen så jag inte magrar av mer :P och sen så blir det GAsten Bob ikväll och fira Julls tror jag :)
Trevligttrevligt säger vi till det :D
Imorgon är det dressyr i skolan med Teo :D:D MYCKET  trevligt :))
overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0