Sooool igen :)

God dag :) !
Äntligen är det sol igen .....    ja så långt kom jag innan TVn tog över mitt intresse!

Nu var det ett tag sedan IGEN! suck! Jag har insett att jag kanske inteär så käck på det här med att blogga xD hahah.
Menmen, igår var det lokal dressyr i Susedalen :P LC:1 och LB:1 :))
Cabb var jääääätte fin :))
I LCn så var han lite hög i nacken, gjorde några småmissar men är jätte nöjd med han :) 62%
domarens kommentar: Åååååh vilken söt häst ! Och den vickar på öronen! ( jääääääättegulligt, woooooow xD )
i LBn så var han jätte fin i travprogrammet men blev lite taggad i galoppen. Så han hoppade runt lite och bytte galopp! i mellangaloppen xD Så kunde inte satsa på mycket som jag ville i de andra mellan galoppen så blev lite sämre poäng på dom men annars var han riktigt fin:) 60%
domarens kommentar: STOR HÄST! (men nähä?! vilken tur att hon sa det för annars hade jag aldrig förstått det )
Men en rolig dag med mycket skratt, tack Kristina för hjälpen :)!

Idag var det nationellt prov i Senska B på morgonen, detmuntliga. Gick la sådär, men hoppas på godkänt iaf.
Sedan var det Kungsmässan md Sofie :) Träffade Tobbe och hans kompismed, trevligttrevligt!

Senare idag blir det att gå ut och gå med Sofie, handla och plugga:)
Lagom bra dag :)
men avslutaridag med en bild på cabb :)


cabb <3
overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0