Nu har även jag fallit i träsket!

God Kväll :)
När jag satt i all min ensamhet nyss så kände jag att istället för att lägga ut milslånga texter med en söt bild på en häst på bilddagboken så kände jag att det kanske även för mig var dags att gå vidare till nästa steg och skaffa mig en blogg.
Jag tror jag är nästan helt ensam i min ålder med att inte ha blogg så nu har även jag fallit i träsket.
Men någonstans så ska man väl få yttra sig om dagen, tankar och allt det där som man annars kanske inte yttrar sig om på bilddagboken som en och en annan fjortis.
Och när man endå pratar om fjortis, hur är egentligen en fjortis? Vad betyder ordet fjortis? Har man en speciell klädstil? Hårfärg? Sminkteknik? Eller hur är man en fjortis?
Det är som idag när jag hade stalltjänst så sa jag och Julia till Mårten att han var tattig och han bad oss förklara vad ordet "tattig" var, men kunde vi förklara det på ett bra sätt? nej!
ungdommarnas slang, är det alltså ord som det inte finns någon betydelse på utan att alla bara vet vad ordet betyder?
man kan grubbla i all evighet och vem vet, man kanske kommer fram till något en dag.

När vi ändå är igång och skriver så kan jag ju berätta att min dag har vart helt okej trots stalltjänst och MÅRTEN!
Mårten var mot alla odds på bra humör ;) Så stalltjänsten blev inte så jobbig för vi jobbade i rekord fart ;) Bra jobbat tjejer (y)
Jag red Belizza idag och hon var bitchig emot alla odds ;D men det är alltid kul med lite humör :))
Ikväll blir det ensam hemma i Höglanda, läääääääskigt :P så blir film, chips och cola. Skål pådet!
Imorgon en efterlängtad sovmorgon :D
Cabb var jätte trött idag  för er som absolut ville veta men det går över ;D
overandout!

Kommentarer
Postat av: Julia

haha jaa, hur förklarar man ordet "tattig"?!

Tyckte vi klara de bra ändå ^^

2009-03-09 @ 08:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0