Inte så jävla käck dag!

God eftermiddag! :)
Idag har min dag gått käpprätt åt helvete om man kan uttryka sig så. :S
Vad är det jag ser när jag vaknar? Jo, snöblandat regn! Blir man glad va det, nej inte jag iaf. Men det är bara att pallra sig upp ur sängen och åka till älskade cabb ;D
Kände verkligen för att rida han idag, var riktigt tagg på det :D
Men men, även han var på dåligt humör pågrund av vädret skulle jag gissa för han var spänd som en stålfjäder och lyssnade på allt annat än mig.
Menmen, alla måste väl få ha dåliga dagar.
Sunnie var lite seg i kroppen så blev jogg i trav och galopp men hon kändes fin faktist ;D
Sedan var det bara att åka hem i regnet igen. :P

Nu har jag just ätit, ris, wook, kyckling och cafe de paris sås :D MUUUUMS!! haha.
Nu sitter jag här och skriver och ska åka till Saras stall senare, inte pepp på det men har eftermiddagen där så får tänka på hästarna ;D haha .
Senare idag blir det bara vila, studiedag imorgon (y) mycket efterlängtat :D
Så imorgon blir det till att ta hand om Cabb och Sunnie, rida Teo och bara lata mig ;D hahahahaha.
Mycket efterlängtat som sagt ;D haha .
overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0