Bah!

God Dag :)
Har inte uppdaterat nu på typ 2 dagar, OH NO min värld rasar, kanske inte :P
Men om vi sammanfattar, Teo var super på dressyren, fick till galoppfattningarna och bra övergångar och han var great :) Vi gillar´t!

Onsdag var vi typ bara på Krk och kollade unghästhoppningarna. Efter det rida Cabb i solen oerhört kul och han gick bra med :) Oboy, vilket vackert väder blev sången jag och julia började sjunga ;D haha
Efter det idrott, OMG!!
Jag har ju träningsvärks idag iaf, men kul var det :)

Idag har vi haft gästträning för  Björne Carlsson.
Cabb rev lite men han hoppade faktist riktigt bra annars och fick mycket bra tips, en bra träning helt enkelt. Och nu är det bara fredag kvar sen helg.
Och Andreas kanske kommer, me like <3
Och nu idag har det börjat snöa, IGEN!
usch varför ska denna snö komma nu? Why, why, why me :O :P
haha men det är väl bara att njuta, får väl talite snö och gå och slänga på emelie eller något ;D
Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla tv eller läsa en bok och hoppas på att träningsvärken försvinner :P
overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0