Åt helvete med livet

God dag!
Mitt liv rullar på jävligt dåligt nu faktist. Allting skiter sig.
Idag på hoppningen så kände jag redan från början att något var ju inte ställt åt rätt håll iaf. Och självklart, cabb vill inte sätta in bakbenen under sig ordentligt. Anna tror det är något med bakknäna och jag kan inte annat än hålla med.
Så blir väl att kolla det nu när han ändå ska in och kolla tänderna igen, fanfanfan!
I dressyren går han fortfarande bra iaf, men kanske är någon inflamation som är på G och det är bara när han verkligen får vika in dom undersig och trycka till som han har ont, men det blir ingen mer hoppning innan han är kollad iaf, kanske bara småhinder isf, vara med på uppvärmningarna.
Men blir så jävla trött på det, orkar inte ha en skadad häst.
Men pratade med anna efter träningen idag iaf och sa att jag funderar på om jag verkligen kommer kunna göra ett bra arbete med han och hon sa att jag gör ett perfekt arbete med han och ingen annan skulle kunna hoppa upp och göra det bättre, men jag vet faktist inte.
Ska jag lämna tillbaka han eller inte?
Min lilla älskade cabb, aja men träningen gick åt helvete iaf.
Menmen, blir dressyrtävling i susedalen på söndag iaf, LC:1 och LB:1 :) får la se då hur det går.

Dagen är seg, har haft hoppning nu på morgonen, väntar på maten nu för att sedan gå ut och ha lunchstalltjänst.
Vänta några timmar till med funderar på att putsa Cabbs grejer då och hänga upp hopptränset på loftet, för om jag ska hoppa så blir det nog på hack framöver tills allt är bra :D
Sedan ska jag hem och funderar starkt på att ut och gå idag, dags att bli av med lite överflödigt som inte behöver finnas till. Kan strukturera upp tankarna då med.
Två flugor i en smäll (y)
Men nu blir det bubbleshooter för hela slanten :D
men först en bild på underbaringen. <3

         
              Cabbarét <3

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0