Vilken härlig dag !

God kväll :D

Vilken helt underbar dag :D solen har lyst och jag har inte gjort något alls.
Vaknade vid halv 11 och har legat ute i solen.
Efter ett tag kom Mattis och Pillan och vi tog då bilen bort till gården och la oss vid polen istället :)
Underbart mysig dag :D

Men inte lika bra att jag var för lat för att rida Cabb idag och longera aset men, ah. Sådana här dagar måste man ha ibland också. :P Eller?

Men jag har blivit brun idag iallafall, jag som ALLTID med riktigt stora bokstäver blir röd men med massa solskyddsfaktor 50 så jag såg vitare ut än från början på så blev jag trots allt brun så nu går det sakta men säkert men visst fan ska det gå :D
MASSA fräknar har jag fått med, gulligt or not?
Mjo jag gillar´t faktist. Lite flicksött sådär enligt mig :D

Nu en underbar bild på min cabb från utbildningshoppningen i Loo den 3 juni.








over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0