Sol, härliga sol!

God väldigt sen kväll/ väldigt tidig morgon.

Usch så mycke jag gjort det senaste men ändå så lite. Har ridit och bara vart vid sjön :D men ojojoj, så mysigt.
Trivs verkligen här uppe vissa dagar och jag vill aldrig åka hem och vissa dagar önskar jag att jag aldrig kom.
Men så är det väl ungefär med allt?

Dålig på att uppdatera är jag med men ni får en liten då och då :P
Kamera sladden är som sagt hemma och mitt minneskort har gått sönder = väldigt arg karin! GARANTI hoppas jag det står på räkningen.

Vid 4 åker Sara, Keith, Wilma, Ebba, Sofia och Fredrik till Legoland, Danmark så är ensam hemma i huset i 3 dagar. Ska bli spännande och se vad som händer då, hoppas på de bästa på hål tummarna för mig (y). Tävling på söndag och jag är SJUKT nervös vilket är första gången på riktigt länge men ska bli kul att tävla igen. :D

Imorgon blir det nog stranden lite till och ååååh så mysigt. Jag ska var huslig och göra pastasallad, så hoppas ni gillar´t :D haha ^^

Och usch så trött jag är men ändå kan jag inte sova? Har vart så några nätter nu, varför? Hoppas iaf på att någon håller mig sällskap i sängen imorgon och vi får hoppas på bättre sömn då.

Men imorgon blir det sovmorgon, äntligen och nu blir det film.
Men först slänger jag upp en hästbild och ursäkta men det är det ända jag har att bjuda på just nu.




over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0