Humörsvängar?

God eftermiddag allesammans :)

Nu är jag här igen. Och det är bara för att jag måste skriva av mig så sjukt mycket.

Har blivit en färd upp emot Ålberga nu, kom i torsdags och allt har vart jätte kul :))
Men idag blev det ett riktigt bakslag, jag har så superdåligt humör idag.
Så grinig på folk idag så det skriker om det.
Och folk som aldrig annars har tid att prata kan tydligen helt enkelt prata idag och när man då är lite kort tillbaka som personerna annars brukar vara, NEJ då passar det inte! GAAAAAAAAH! give me a break.

Men nu lovar jag att försöka uppdatera lite bättre så mina kära vänner får veta vad som händer nu när vi inte kan träffas. Och ni är några få som jag verkligen saknar och ni blir de första jag besöker när jag kommer hem :))
Ni är bäst! <3

Sedan kom en sån farfar saknad idag, hemska dagar!
Det gör inte humöret bättre ! GAAAAAH, låt bara dagen ta slut. Jag vill inte, jag vill inte!

Men för att vara lite positiv så har jag vart duktig och tatt bort alla hinder från paddocken idag som stått där sedan förra sommaren? haha! Så nu kan jag träna dressyr för det behövs för den 5 juli får alla på Kiladalen se upp för då jävlar blir det LB:2 och LA:1 för mig och Cabb ;) kul kul :)

Men nu ska jag till stallet och hoppas på att min lilla underbaring kan lätta upp humöret :)


<3



over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0