ååååh mina fötter!

God eftermiddag :))

Äntligen är jag hemma på Dambro igen och det är med både värkande rygg och fötter!
För idag, tro det eler ej har jag legat och damsugit ett magasin på 50x20 m på KNÄ!!
För damsugaren hade ingen såndär hårdsak som man håller i så den "står" av sig själv :P och inget munstycke så själva "insuget" var ca 1x5 cm. INTE KOOLT!
Så ryggen värker ganska bra nu, så om någon känner sig väldigt sugen på att massera mig så är ni varmt välkomna :))

Fötterna värker efter en hel dag utan en enda sitt paus och jag är ungefär halvklart. Allt fortsätter imorgon med att ställa iordning alla bord, stolar och duka inför MIDSOMMAR! Åh vad jag längtar. Fast samtidigt hade jag önskat att alla mina ära vänner var här. Hmm, här gav jag mig själv en idé. Blir den lyckad så får ni höra den :))

Efter at jag städat hela Magasinet så tog jag mig i kragen och red min lilla häst. Och idag hade han en kanondag !!! :D:D

i ca 40 min. PANG! sa det sen och han ville inte mer :( Men fick igenom han helt OK för er som undrar.
Och nu är det bestämmt, LB:2 och LA:1 den 5 juli i Kiladalen :) Ska bli oerhört kul och är redan nervös, debut i LA:1 och det är 10 m i galopp, förvänd galopp och rygga! Ojoj, det är vi inte så bra på men med hårdträning i 2 veckor ska vi nog klara det, det är bara en rolig grej. :) Imorgon blir det skyddszonen tror jag:) åååh!

Måste säga att jag saknar min amelié sjukt mycket och när jag kommer hem då blir det schteek i flera dagar och sen måste jag till Rosie, my angel<3
Tack för att ni finns.
emelie, du är inte bortglömd du är bara undangömd för allmenheten för du är min ;)

Men nu ska jag hoppa i ett fotbad och sedan lägga mig på soffan!

overandout

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha xD Trodde nästan att du hade glömt av lilla mig ;) Men jag vet ju att du älskar mig ;)<3

2009-06-17 @ 13:29:08
URL: http://immli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0