Svettigt!

God middag!

Nyss hem kommen från stallet :)
Det var mulet ute och så blåste det så jag tänkte att visst nu är det ju inte så mycket djur ute så det går nog att rida. För cabb är ju så himla känslig i huden. Och vädret höll sig svalt fram tills jag skulle rida och då kom värmen igen och alla djur så det gick la sådär.

Sedan cyklade jag ner till handlarn för att köpa gumitugg och träffade Emelie och Pillan i kurn så stannade och snackade skit lite och blev lite grinig.
åååh!
Men hoppas kvällen går i mina planer för då komme jag lea lyckligt länge :D haha hoppas hoppas och tummarna hålls (y). haha

Jag kan verligen inte få dg ur huvudet! You drive me crazy!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0