Jag orkar seriöst inte mer!

God kväll :)

Jag orkar inte vara kvar, alla är seriöst falska! Även de jag trodde jag kunde lita på.
Ta mig här ifrån :(

Gråter mig till sömns och bara väntar tills jag får åka hem men ändå vill jag vara kvar. Vem är anledningen? Jo anledningen till att jag vill vara kvar är anledningen till att jag gråter mig till sömns, jag orkar inte!
Ge mig någon jag kan lita på!

Idag har jag bara legat inne i soffan, vat för varmt för att göra något alls. Och nu ska jag till mina falska "vänner" så usch vad kul jag ska ha :D Sätta på det falska leendet och låtsas att jag är lika falsk som dom!
Jag orkar inte med er! Men nu har jag vunnit. och tillåt mig att skratta elakt! hahahahahahahaha!

Imorgon blir det upp med tuppen och rida och träna och kanske börja plugga prgramen jag ska rida. Men jag har ju den bästa hästskötaren :D
GAAAAH!
You drive me crazy!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0