Ibland blir jag bara så trött på er!

God Kväll!

Gaaah säger jag bara!!
Ibland känner jag bara inte för folk? Och borde inte det vara OK ? Ibland vill jag bara ha några få folk och ha trevligt men det är tydligen inte OK. Och om inte alla kan komma så kan tydligen ingen komma!!!!!
GAAAAH, jag blir så trött på det här folket. Aldrig blir dom nöjda. Och jag har saknat detta stället?
VARFÖR har jag gjort det undrar jag? Alltid ett ända jävla stort bråk och nu sitter Mattis och Thomas och bråkar bredvid mig!
Just nu är jag glad att jag åker hem på söndag, till mina riktiga vänner.

Jag saknar er vänner och ni som är träffade vet nog om det. <3

Kvällen blev ju inte riktigt som planerat men men, jag får väl ligga ensam hemma själv för just nu orkar jag faktsit inte med någon!
Ursäkta gnället, men ibland måste man.

Men vi ses snart!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0