Delade känslor!

God dag!

Idag har jag bara legat ner och bläää! 1 cider typ och jag blir bakis som fan. :S Vad har hänt med mig?
Hade iofs en jätte trevlig kväll igår. Tack alla och tack Martin. Hade en mysig natt med (a) Tack du "stallpojken" ! :D

Snart kommer mammsen min, om 2 timmar vill säga. Då ska vi till stallet och packa och rida och putsa på min lilla prins :) Tävling imorgon ju. JÄTTE nervös faktist. Men kan programmen nu. Märkte ju att jag ridit dom förut så var bara att fräscha upp minnet :)

Men imorgon blir det hemfärd och det är somsagt med delade känslor. En stor del av mig vill bara kvar här men jag vill ändå hem. Men blir att åka tillbaka om 3 veckor antagligen och sedan så flyttar jag nog hit om ett år, efter skolan. Vågar man det? Får väl hoppas på att få jobb här först. Men men, usch jag vill men ändå inte! Kommer sakna några här iallafall.

Men nu ska jag lägga mig och vila för jag är JÄTTE trött. Men först ska jag lätta upp bloggen med ännu en hästbild :D
Ställ er upp och jubla!




Cabbarét min prins <3
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0